Szállítás és átvétel
1. Kell-e valamit tennem rendelés leadása után?
Sikeres banki átutalás (előre utalás), illetve Barion-on történő fizetés esetén nincs további teendő. A csomag összekészítésre kerül és automatikusan eljuttatjuk részedre.
Amennyiben utánvétes fizetési módot jelöltél meg, a csomag átvételekor a futárnál/csomagautomatánál/csomagponton van lehetőség fizetni.
2. Milyen szállítási módok közül lehet választani?
Megrendelésedet a GLS és MPL csomagküldő szolgálat munkatársai juttatják el hozzád.
Megrendelésed átvételéhez webáruházunkban az alábbi szállítási módok közül választhatsz.
- házhoz szállítás
- csomagautomata
- csomagpont
3. Mikor érkezik meg a megrendelésem?
A várható szállítási határidő minden termékoldalon feltüntetésre kerül, ami termékenként eltérő lehet. Az esetek többségében megrendelésed a megjelölt futárszolgálat értesítése alapján 1-3 munkanapon belül átvehető. A megrendelést követően azonnali visszaigazolást kapsz e-mailben is.
4. Külföldi címre történik-e kiszállítás?
Külföldi címre történő szállítást webáruházunk nem vállal. Külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon vagy ismerős címére kérik a megrendelést és ők küldik tovább külföldre a csomagot.
5. Személyesen átvehető-e a megrendelésem?
Webáruházunk kizárólag online kiszállítással foglalkozik, fizikai boltban történő személyes átvételre jelen pillanatban nincs lehetőség. A megrendelt terméke(ke)t az általad megadott címre, illetve GLS vagy MPL automatákba és csomagpontokra tudjuk kiszállítani.
6. Mettől meddig tudom átvenni a csomagomat GLS Csomagautomatában vagy GLS Csomagponton?
Ha csomagodat GLS Csomagautomatában vagy Csomagponton szeretnéd átvenni, a nyitvatartási idővel kapcsolatban a GLS weboldalán tájékozódhatsz:
GLS Csomagautomata és Csomagpont kereső
7. Ha MPL automatába vagy MPL házhoz szállítással kérem a kiszállítást, meddig vehetem át a rendelésemet?
Az általad kiválasztott szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy a megrendelt csomagot kézhez vedd. A csomag feladásakor webáruházunk elküldi a nyomkövetési azonosítót e-mail-en. Az automatába valamint a postára történő szállítás megérkezésekor is értesítést fogsz kapni a csomagküldő szolgálattól e-mailben.
Ha csomagodat MPL Csomagautomatában szeretnéd átvenni, a nyitvatartási idővel kapcsolatban a Posta weboldalán tájékozódhatsz:
8. Miért nem tudom a 300.000 Ft feletti rendelésemet kiszállítással kérni?
Az 2017. évi LIII. törvény értelmében, amely a pénzmosás megelőzésére és megakadályozására vonatkozik, kötelező a vásárlók azonosítása a törvényben meghatározott esetekben. Mivel a szolgáltató nem tudja ellenőrizni a vevő által megadott adatokat személyes kontaktus hiányában a vásárláskor (megrendeléskor), ezért nem teljesítheti a 300.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó megrendeléseket kiszállítással.
9. Hol lehet megnézni, hogy merre jár a csomagom?
Amikor a rendelésedet az MPL csomagküldőnél feladjuk, küldünk egy e-mail-t, amely tartalmazza a csomag nyomkövetési azonosítóját. Az alábbi linkre kattintva a küldeményazonosító megadásával megnézheted, hogy merre jár a csomagod.
MPL: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ha rendelésedet a GLS csomagküldő megjelölésével kérted, kapni fogsz egy e-mail-t a GLS-től, amely tartalmazza a csomag nyomkövetési azonosítóját. Az alábbi linkre kattintva a csomagszám megadásával megnézheted, hogy merre jár a csomagod.
GLS: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
10. Mire érdemes átvételkor figyelni?
Kérjük, hogy átvételkor nézd meg, hogy a csomag bontatlan állapotban van-e, nincs-e kiszakadva vagy nincs-e rajta sérülés nyoma. Amennyiben sértetlen és bontatlan a csomag átvehető.
11. Kibonthatom-e a csomagot, mielőtt kifizetem?
Utánvétes fizetés esetén, amikor a megrendelt termék(ek) kifizetése megtörtént, átvételt követően lehet kibontani a csomagot.
Fizetés
1. Milyen fizetési módok közül választhatok?
Utánvétel, banki előre utalás és bankkártyás fizetés online. Online vásárlásod alkalmával az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre.
GLS szállítási mód igénybevétele esetén:
- Házhoz szállításkor: a futárnál készpénzzel és bankkártyával történő fizetés lehetséges.
- Csomagautomatából történő átvételkor: csak bankkártyás fizetés lehetséges.
- CsomagPonton történő átvételkor: készpénzes és bankkártyás fizetés biztosított.
Házhoz, valamint Csomagautomatába, CsomagPontra történő szállítás: 1.790 Ft
Utánvétes rendelés díja:
0 - 30.000 Ft-ig > 530 Ft (utánvétel_1)
30.001 - 50.000 Ft-ig > 565 Ft (utánvétel_2)
50.001 - 100.000 Ft-ig > 990 Ft (utánvétel_3)
100.001 - 500.000 Ft-ig > 0 Ft
30.001 Ft-tól ingyenes a szállítás, kizárólag az utánvét_2 díj fizetendő.
A GLS Csomagpontba történő szállítás esetén 0-50.000 Ft rendelési érték között, egységesen az utánvétel_2 díjszabás érvényes.
MPL futárszolgálat igénybevétele esetén:
- Házhoz szállításkor: a futárnál készpénzzel és bankkártyával történő fizetés lehetséges.
- Csomagautomatából történő átvételkor: kizárólag bankkártyás fizetés biztosított.
Csomagautomatába történő szállítás: 1.490 Ft
Házhoz szállítás esetén: 2.990 Ft
Utánvétes rendelés díja:
0 - 30.000 Ft-ig > 530 Ft (utánvétel_1)
30.001 - 50.000 Ft-ig > 565 Ft (utánvétel_2)
30.001 - 50.000 Ft rendelési érték között a szállítás ingyenes, csak az utánvét_2 díj fizetendő.
MPL Csomagautomatába történő szállítás esetén 50.001 Ft-tól banki átutalásra (előre utalás), illetve Barion bankkártyás fizetési módra van lehetőség.
2. Barion-nal szeretnék fizetni, mi a teendőm?
Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyával a Barion rendszerén keresztül. A fizetés biztonságos, a bankkártya adatokat minden esetben a Barion oldalán kell megadnod, így azok semmilyen formában nem jutnak el a kereskedőhöz.
Tudj meg róla többet itt > BARION FIZETÉS
3. Banki előre utalással szeretnék fizetni, mi a teendőm?
A megrendelt terméke(ke)t banki átutalás (előre utalás) útján is rendezheted. Visszaigazoló e-mail-ben is elküldjük az utaláshoz szükséges adatokat.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Dely Claudia EV. > 10700093-74230268-51100005
- Közlemény rovatban kérjük, tüntesd fel a rendelés számát és a neved!
Megrendelésed összekészítése és a kiszállítás az összeg beérkezését követően történik, amelyről e-mailben tájékoztatunk.
48 óra elteltével a kifizetetlen megrendeléseket töröljük.
4. Külföldi bankszámláról is utalhatom a megrendelés összegét?
Igen, nemzetközi bankszámláról is kifizetheted a megrendelése értékét. Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Számlatulajdonos: Dely Claudia EV.
- Számlavezető CIB Bank SWIFT kódja: CIBHHUHB
- IBAN: HU60107000937423026851100005
- Közlemény rovatban kérjük, tüntesd fel a rendelés számát és a neved!
Megrendelésed összekészítése és a kiszállítás az összeg beérkezését követően történik, amelyről e-mailben tájékoztatunk.
5. Kapok-e számlát a megrendelésemről, és ha igen, mikor?
Igen. Magyar, belföldi áfás számlát állítunk ki.
A számlát a csomag átvétele után 3 munkanapon belül küldjük el a rendelésben megadott e-mail címre.
6. Mivel lehet fizetni a futárnál?
A futárnak bankkártyával és készpénzzel is fizethetsz átvételkor.
7. A futárnál történő bankkártyás fizetés és a Barion bankkártyás fizetés ugyanaz?
Nem. A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.
Tudj meg róla többet itt > BARION FIZETÉS
Egyéb információk
1. Regisztráció nélkül is tudok rendelni?
Webáruházunkban történő vásárláskor nem szükséges fiók regisztráció. Természetesen regisztráció nélkül is leadhatod megrendelésedet.
2. Telefonon is leadhatom a rendelésemet?
Az új adatkezelési előírásoknak megfelelően csak olyan magánszemélyek adatait rögzíthetjük akik előzetesen már hozzájárultak ehhez és elfogadják Adatkezelési tájékoztatónkat (már vásároltak webáruházunkból).
Ügyfélszolgálatunk szívesen segít új vásárlóinak is, akik valamilyen technikai segítséget szeretnének kérni a megrendelés leadásakor.
3. Mi történik, ha hívom a webshop ügyfélszolgálatát és nem veszik fel? Mikor hívnak vissza?
Munkaidőben a lehető leghamarabb visszahívunk. Ha azonban titkosított számról telefonálsz, azaz nem jelenik meg a hívószáma, sajnos nem áll módunkban visszahívni.
4. Személyesen is meg tudom nézni a kínálatot?
Webáruházunk kizárólag online kiszállítással foglalkozik, fizikai bolttal nem rendelkezik, így azt személyesen nincs lehetőség megnézni.
A webáruház termék kínálata ITT érhető el!
5. Mi a teendőm, ha nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a megrendelésemről?
A vásárlónak a megrendelés visszaigazolását minden esetben azonnal elküldi rendszerünk a rendeléskor megadott e-mail címre.
Ha nem kaptad meg, kérjük nézd meg online postafiókod Promóciók és Spam mappáját is. Ha ott sem találod, ezt mindenképpen jelezd nekünk. Amennyiben véletlenül hibásan adtad meg az e-mail címedet nem fogod megkapni a kiszállításra vonatkozó értesítéseket sem illetve a rendelés állapotairól, valamint az emailben küldött számlát sem.
6. Hol készülnek a termékek, honnan származnak, és milyen a minőségük?
Fontos, hogy vásárlóink számára a legtisztább alapanyagokból készült termékeket kínáljuk. Termékeink származási helye változatos, amelyet a gyártó biztosít: Európából és más kontinensekről származnak. A gyártó által biztosítva mindegyik termékünk átesik szigorú minőségellenőrzésen és rendszeres vizsgálatokon, garantáltan GMO-mentesek, és az étrend-kiegészítők esetében rendelkeznek az OÉTI engedélyével.
7. Hogyan juttatjuk el hozzád különleges termékünket, a megrendelt Méhpempő illetve a nyers virágpor készítményt?
A Méhpempő és nyers virágpor szállítására kiemelt figyelmet fordít webáruházunk. Különleges termék lévén - otthonod kényelmében is hűtve tárolandó -, hozzád is hűtve juttatjuk el. Minden Méhpempő vagy nyers virágpor megrendelésének feladása előtt a vásárlóval egyeztetésre kerül a kiszállítás pontos napja.
8. Miért van a csomagomban „Cryos” tasak?
A csomagban található “Cryos” tasak a Méhpempő illetve a nyers virágpor hűtésére szolgál, amely géllel van töltve. Nem alkalmas fogyasztásra vagy bőrre kenni. A “Cryos” tasak jégakkuként is használható, ha a fagyasztóban tárolod.
9. Hogyan mérhetem ki az 1 grammot és a 0,5 grammot a méhpempő kanállal?
Minden méhpempős dobozban megtalálhatóak az adagoló kanalak, amelyek nyelén jelölve van a pontos mennyiség. Az 1 gramm és a 0,5 gramm a kanalakkal kimért, csapott mennyiséget jelenti.
10. Mindenképpen fel kell iratkoznom hírlevélre?
Nem. A hírlevélre történő feliratkozás önkéntes, amelyről ha úgy döntesz, le is iratkozhatsz a későbbiekben. Ettől függetlenül webáruházunkban van lehetőség megrendelést leadni.
11. Megbontott terméket vissza tudom-e küldeni?
Megbontott, félig elfogyasztott terméket sajnos nem áll módunkban visszavenni. Kérjük, megfontoltan add le megrendelésedet, hogy elkerülhetőek legyenek a kellemetlenségek.
Rendelés módosítása
1. Hogyan tudok a már meglévő megrendelésemhez terméket hozzáadni?
Elérhetőségeinken jelezheted a módosításokat. Legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk a hozzáadandó termék nevét.
2. Hogyan tudom a tervezett szállítás napját módosítani?
Elérhetőségeinken jelezheted a módosításokat. Legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy pontosan melyik napon szeretnéd a csomagot átvenni.
Amennyiben a futárszolgálat munkatársánál van már a megrendelésed, a csomag nyomkövetője alapján van lehetőség módosítani a csomagod átvételének napját.
3. Hogyan változtathatok fizetési módot?
Elérhetőségeinken jelezheted a módosításokat. Legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy milyen fizetési móddal szeretnéd a csomagot átvenni.
4. Hogyan változtathatom meg a megrendeléskor leadott kiszállítási címet?
Elérhetőségeinken jelezheted a módosítást. Legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva azonnal megírod nekünk, hogy pontosan milyen címen szeretnéd átvenni a csomagot.
5. Hogyan változtathatom meg a megrendeléskor leadott számlázási címet?
Elérhetőségeinken jelezheted a módosítást. Legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva azonnal megírod nekünk, hogy pontosan mire szeretnéd a számlázási címet módosítani.
6. Hogyan mondhatom le/törölhetem a megrendelésemet?
A megrendelés visszaigazolását követően kérjük, azonnal jelezd e-mail-en a lemondást, mielőtt az összekészített csomag átadásra kerül a futárszolgálat munkatársának.
7. Mi a teendőm, ha nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a megrendelésemről?
A vásárlónak a megrendelés visszaigazolását minden esetben azonnal elküldi rendszerünk a rendeléskor megadott e-mail címre.
Ha nem kaptad meg, kérjük nézd meg online postafiókod Promóciók és Spam mappáját is. Ha ott sem találod, ezt mindenképpen jelezd nekünk. Amennyiben véletlenül hibásan adtad meg az e-mail címedet nem fogod megkapni a kiszállításra vonatkozó értesítéseket sem illetve a rendelés állapotairól, valamint az emailben küldött számlát sem.